Przejdź do głównej treści
PL PLN
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

🌿 Zamów swoją roślinę i ciesz się jej pięknem w ogrodzie! 🌿

📦 Kiedy paczka będzie u Ciebie?
Wysyłki realizujemy w każdy poniedziałek i środę, aby Twoje rośliny dotarły w doskonałym stanie.

🚚 Gdzie dostarczamy?
Wysyłamy na terenie całej Polski oraz za granicę.

🎁 Darmowa dostawa!
Zamów za min. 300 zł, a dostawę masz gratis!


Infolinia czynna:
10:00-15:00

Zwroty i reklamacje

W naszym sklepie zależy nam na Twojej satysfakcji. Chociaż staramy się, aby nasze produkty były jak najwyższej jakości, rozumiemy, że czasami mogą wystąpić sytuacje, które wymagają zwrotu lub reklamacji. Zanim jednak zdecydujesz się na zwrot, pamiętaj, że rośliny żywe, które są częścią naszej oferty, nie podlegają zwrotowi.

Zwroty

Zakupione produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki, chyba że dotyczy to roślin żywych. Rośliny żywe nie podlegają zwrotowi, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta (art. 38 pkt 4).

Jeżeli chcesz zwrócić inne produkty, oto jak to zrobić:

  • Wybierz produkty do zwrotu – masz na to 14 dni od momentu otrzymania paczki.
  • Podaj szczegóły przesyłki – sprawdź dane z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje.
  • Zapakuj i nadaj paczkę – możesz użyć tego samego lub innego opakowania, a paczkę przekaż kurierowi lub dostarczyć do punktu nadania.

Zwrot możesz odesłać na poniższy adres:

Adres do zwrotów:
JONPAR s.c.
Myśliwska 86b/9
80-283 Gdańsk

Zwrot pieniędzy zostanie dokonany nie później niż w ciągu 14 dni roboczych, po otrzymaniu przez nas zwróconego towaru. Pamiętaj, że koszty zwrotu ponosi klient.

Reklamacje

Jeśli zakupiony produkt okazał się wadliwy lub niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z nami, a my postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmujemy poprzez:

  • Formularz kontaktowy na stronie sklepu
  • Bezpośredni e-mail: kontakt@sadzimy.pl
  • Infolinia: +48 504 180 387 (poniedziałek – piątek, 8:00-16:00)

Prosimy o podanie szczegółów zgłoszenia oraz numeru zamówienia, a także dołączenie zdjęć lub innych materiałów, które pomogą nam w rozpatrzeniu reklamacji.

Adres do reklamacji:

JONPAR s.c.
Myśliwska 86b/9
80-283 Gdańsk

W przypadku uznania reklamacji, produkt zostanie wymieniony na nowy lub otrzymasz zwrot pieniędzy, w zależności od ustaleń. Reklamacja zostanie rozpatrzona w możliwie najkrótszym czasie.

Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem e-mail: kontakt@sadzimy.pl. Zawsze jesteśmy gotowi, aby Ci pomóc.

Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj.